Strona główna

Blog

Subscribe to Kanał Blog
Blog o drupalu, tworzeniu stron www, marketingu i firmie
Zaktualizowano: 2 godziny 43 min. temu

Wpływ mapy XML na pozycjonowanie strony www

10.10.2019

Mapa witryny XML to plik umieszczony w katalogu głównym strony www z listą stron (zakładek), które znajdują się w danej witrynie. Ten czytelny dla botów wyszukiwarek internetowych protokół został opracowany po to, aby zapewnić webmasterom znormalizowany sposób listowania stron, które powinny być indeksowane przez wyszukiwarki. Mapa XML zwykle zawiera dodatkowe informacje o każdej zakładce. Te […]

Artykuł Wpływ mapy XML na pozycjonowanie strony www pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Sklepy internetowe – wskaźniki ecommerce które powinieneś śledzić

02.10.2019

Handel w internecie jest bardzo wdzięcznym sektorem jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju pomiary. Mamy tutaj do dyspozycji wiele narzędzi przy użyciu których, możemy analizować praktycznie wszystko. Pomiar wskaźników może pomóc zwiększyć przychody w sklepie internetowym, ale tylko wtedy, gdy mierzymy właściwe kluczowe wskaźniki wydajności (w skrócie KPI). Co to właściwie jest KPI? KPI (Key Performance […]

Artykuł Sklepy internetowe – wskaźniki ecommerce które powinieneś śledzić pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Analiza ruchu na stronie www – Google Analytics

26.09.2019

Google Analytics to narzędzie używane przez właścicieli stron www i marketerów do gromadzenia informacji o stronach internetowych. Pokazuje informacje dotyczące odbiorców witryny, zachowań użytkowników i konwersji. Zazwyczaj, aby móc korzystać z Google Analytics musisz wygenerować kod śledzenia i dodać go do swojej witryny. Jeśli posiadasz stronę www zbudowaną na WordPressie, to możesz skorzystać z pluginu, […]

Artykuł Analiza ruchu na stronie www – Google Analytics pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Testy A / B na stronach www – do czego służą i jak ich używać?

18.09.2019

Testy A / B to technika marketingowa, w której testuje się dwie różne wersje strony docelowej lub innych treści marketingowych (testy A/B możemy zastosować do stron www, newsletterów, reklam na Facebooku itp.). Ważne jest to, aby dwa warianty, które testujemy i wyświetlamy użytkownikom, powinny różnić się tylko jednym elementem. W testowanych wariantach nie należy zmieniać […]

Artykuł Testy A / B na stronach www – do czego służą i jak ich używać? pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Strony www – optymalizacja grafik i obrazów

11.09.2019

Niezależnie od tego, czy posiadasz firmową stronę www, bloga czy sklep internetowy pewnie wiesz o tym, że opłaca się optymalizować każde zdjęcie, które jest wysyłane na serwer i wykorzystane do budowy strony www. Kiedy mówimy o “optymalizacji zdjęć na potrzeby Internetu” możemy interpretować to pojęcie na wiele różnych sposobów: 1) optymalizacja obrazów w celu poprawy […]

Artykuł Strony www – optymalizacja grafik i obrazów pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Nowa strona internetowa dla stowarzyszenia Polska Pomoc Drogowa

09.09.2019

Dla stowarzyszenia Polska Pomoc Drogowa zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nową wersję strony www. Nowa strona internetowa polskapomocdrogowa.pl jest nowoczesna i wykonana w technologi Responsive Web Design. Najważniejszą część nowej witryny stanowi katalog firm zintegrowany z mapą Google, na której zostały oznaczone fizyczne adresy wszystkich firm znajdujących się w katalogu. Sama wizytówka firmy w katalogu składa się […]

Artykuł Nowa strona internetowa dla stowarzyszenia Polska Pomoc Drogowa pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Modele biznesowe w sklepach internetowych

04.09.2019

Każdy sklep internetowy ma własny model biznesowy. Wybór modelu biznesowego dla sklepu internetowego jest wyzwaniem, szczególnie dla początkujących właścicieli witryn e-commerce, którzy mają niewielkie lub żadne doświadczenie w handlu w internecie. Wybór odpowiedniego modelu dla twojego sklepu internetowego jest niezbędny do zapewnienia stałych zysków. Wszystko to zależy od tego, co planujesz sprzedawać i jaki model […]

Artykuł Modele biznesowe w sklepach internetowych pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Pozycjonowanie – jak pisać dobre teksty zoptymalizowane pod SEO?

28.08.2019

Powszechnie wiadomo, że dobre, unikalne i angażujące teksty na stronie www są jednym z podstawowych elementów skutecznej strategii pozycjonowania. Bez solidnych, oryginalnych treści w witrynie Twoja strona www będzie miała trudności z osiągnięciem wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Poniżej krótko opiszę kilka sposobów na optymalizację treści znajdujących się na stronie www. Postępując zgodnie z […]

Artykuł Pozycjonowanie – jak pisać dobre teksty zoptymalizowane pod SEO? pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Jak zwiększyć ruch na stronie www

21.08.2019

Aby Twoja firma mogła się rozwijać, musisz stale przyciągać nowych potencjalnych klientów na swoją stronę www. Jednak aby osiągnąć ten cel potrzebne jest opracowanie strategii, a to nie zawsze jest łatwe. Jakiego rodzaju treści przyciągną nowych klientów na Twoją stronę www? W tym artykule przedstawię kilka sposobów na to jak zwiększyć ruch na stronie www […]

Artykuł Jak zwiększyć ruch na stronie www pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Jak wykorzystać firmowy profil na Facebooku w celach marketingowych

14.08.2019

Facebook to potężna platforma, która jest znana praktycznie na całym świecie. Większość ludzi wie jak korzystać z Facebooka, nie wszyscy jednak wiedzą jak można wykorzystać fanpage firmowy w celach marketingowych. We współczesnym świecie ponad 50 milionów firm korzysta z Facebooka, aby komunikować się z klientami i promować swoją markę. Dlatego korzystanie z Facebooka w celach […]

Artykuł Jak wykorzystać firmowy profil na Facebooku w celach marketingowych pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Strony WWW – FAQ a pozycjonowanie

07.08.2019

Sekcja z często zadawanymi pytaniami jest oczywiście przydatna z perspektywy użytkownika. Jeśli użytkownik strony www szuka odpowiedzi na jakieś pytanie, może przejść do sekcji FAQ, aby tam znaleźć odpowiedź. Umieszczenie sekcji FAQ w widocznym miejscu na stronie www znacznie ułatwia życie zespołu obsługi klienta / sprzedaży. Pracownicy nie będą musieli poświęcać czasu na odpowiadanie na […]

Artykuł Strony WWW – FAQ a pozycjonowanie pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Jak powinien wyglądać opis produktu w sklepie internetowym?

31.07.2019

Niewiele elementów w sklepie internetowym ma tak duży wpływ na poziom sprzedaży i współczynnik konwersji jak opisy produktów. Z badań przeprowadzonych przez Overstock.com wynika, że prawie 90% klientów podejmuje decyzje o zakupie produktu na podstawie jego opisu. Jednak zdecydowana większość właścicieli sklepów internetowych nie potrafi tworzyć dobrych opisów produktów. Opisy są albo zbyt techniczne albo […]

Artykuł Jak powinien wyglądać opis produktu w sklepie internetowym? pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Sklepy internetowe – jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków?

24.07.2019

Zjawisko porzucanych koszyków w sklepach internetowych jest bardzo powszechne i nie jesteśmy w stanie całkowicie temu zapobiec. Możemy jednak zminimalizować to zjawisko za pomocą odpowiedniego UX w sklepie internetowym, a przy pomocy systemów do automatyzacji marketingu możemy odzyskać do 30% porzuconych koszyków. Dziś postaram się opisać jakie są przyczyny porzucania koszyków w sklepach internetowych i […]

Artykuł Sklepy internetowe – jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków? pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Jak pozyskiwać klientów dzięki stronie www ?

17.07.2019

Celem każdego właściciela firmy jest pozyskanie klientów. Bez klientów nie byłoby sensu prowadzenia jakiegokolwiek biznesu. Jedynym sposobów pozyskiwania klientów jest ich generowanie dzięki stronie www. W tym artykule przedstawię kilka skutecznych sposobów na to, jak zamienić odwiedzających stronę internetową w potencjalnych klientów. Zainwestuj w projekt strony internetowej Pierwszym elementem jakiego potrzebujesz aby skutecznie pozyskiwać klientów […]

Artykuł Jak pozyskiwać klientów dzięki stronie www ? pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Piksel Facebooka – dlaczego warto go instalować na stronie www?

10.07.2019

Jeśli używasz reklam na Facebooku – lub planujesz ich używać w przyszłości – istnieje jedno kluczowe narzędzie, z którego powinieneś zacząć od razu korzystać. Mowa tutaj o pikselu Facebooka, który pomoże Ci w pełni wykorzystać budżet reklam i lepiej dobrać grupę docelową odbiorców Twoich kampanii. Piksel daje również możliwość ponownego dotarcia do tego klienta i […]

Artykuł Piksel Facebooka – dlaczego warto go instalować na stronie www? pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Strony www – jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń

03.07.2019

Jednym z głównych powodów, dla których strony www, sklepy internetowe i blogi nie generują potencjalnych klientów jest wysoki współczynnik odrzuceń. Oznacza to, że użytkownicy, którzy trafiają na stronę internetową czy sklep internetowy nie przeglądają witryny tylko odchodzą od razu po wyświetleniu strony głównej. Jeśli odwiedzający Twoją stronę www lub sklep internetowy opuszczą go, zanim będziesz […]

Artykuł Strony www – jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Pozycjonowanie stron www – linkowanie wewnętrzne

28.06.2019

Skuteczne linkowanie wewnętrzne odgrywa istotną rolę w pozycjonowaniu. O samym linkowaniu wewnętrznym wspominałem już w poście: Pozycjonowanie stron www – podstawy optymalizacji w 2016 dziś postaram się dokładniej przeanalizować ten temat. Poniżej przedstawię kilka wskazówek, których wdrożenie pozwoli  na maksymalne wykorzystanie linkowania wewnętrznego i poprawi efekty pozycjonowania. Linki wewnętrzne – czym są i dlaczego mają […]

Artykuł Pozycjonowanie stron www – linkowanie wewnętrzne pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Firmowa strona www dla ENER-TECH

24.06.2019

Dla firmy ENER-TECH Łukasz Wójcik zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy firmową stronę www. Najważniejszą część strony internetowej stanowi katalog i specyfikacje produktów (agregatów prądotwórczych). W części z katalogiem produktów każdy zainteresowany może wysłać zapytanie mailowe poprzez formularz zapytania ofertowego. Witryna została zaprojektowana w taki sposób, aby potencjalny użytkownik mógł w szybki sposób znaleźć informacje o interesujących go […]

Artykuł Firmowa strona www dla ENER-TECH pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Strona WWW dla biura podróży DUETUR

14.06.2019

We współpracy z firmą Studio XS Iwona Gugała wdrożyliśmy nową wersję strony internetowej dla lokalnego biura podróży DUETUR. Indywidualny projekt strony www, obfituje we wspaniałe zdjęcia wykorzystane w module slidera jak i w samej zawartości witryny. Nowoczesny design oraz przejrzyste menu sprawiają, że każdy potencjalny klient szybko odnajdzie informacje o interesujących go wycieczkach. Projekt strony […]

Artykuł Strona WWW dla biura podróży DUETUR pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Strona WWW dla firmy OLOGROUP

06.06.2019

Dla firmy OLOGROUP Sp. z o.o przygotowaliśmy i opracowaliśmy firmową stronę internetową www.ologroup.pl. Pracując nad stroną www zadbaliśmy nowoczesny design i intuicyjną obsługę. Strona www jest w pełni responsywna i dostosowuje się do ekranów urządzeń mobilnych. Projektując stronę www dla naszego klienta staraliśmy się przede wszystkim na podkreślić charakter działalności jego firmy. Najważniejsze dla naszego […]

Artykuł Strona WWW dla firmy OLOGROUP pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.