Strona główna

Blog

Subscribe to Kanał Blog
Blog o drupalu, tworzeniu stron www, marketingu i firmie
Zaktualizowano: 1 godzina 4 min. temu

Jak zadbać o UX w sklepie internetowym?

21.11.2019

Ludzie przez ostatnie lata przyzwyczaili się do zakupów przez internet. W rezultacie klienci sklepów internetowych są dziś bardziej wybredni i bardziej wymagający. Dużym wyzwaniem dla właścicieli sklepów internetowych jest przekształcenie odwiedzających w klientów i sprawienie, by jak najczęściej wracali i realizowani kolejne zamówienia. Aby zakupy w sklepie internetowym były satysfakcjonujące dla klienta należy pamiętać o […]

Artykuł Jak zadbać o UX w sklepie internetowym? pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Strony www – optymalizacja współczynnika konwersji

06.11.2019

Co to jest optymalizacja współczynnika konwersji (CRO) i dlaczego jest tak ważna? W tym wpisie postaram się krótko wyjaśnić. Co to jest konwersja? W marketingu internetowym konwersja to działanie podejmowane przez odwiedzającego stronę www w odpowiedzi na wezwanie do działania (CTA). Konwersje mogą przybierać różne formy. Na przykład, gdy użytkownicy subskrybują listę e-mailową, gdy skorzystają […]

Artykuł Strony www – optymalizacja współczynnika konwersji pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Strona www dla lekarza – ważne elementy

30.10.2019

Sektor medyczny jest jednym z największych sektorów gospodarki z wieloma organizacjami medycznymi, prywatnymi firmami i przychodniami, które są odpowiedzialne za zdrowie światowej populacji. Mimo to do niedawna sektor ten stanowił jedną z ostatnich branż, które stawiały na obecność w Internecie. Dziś postaram się opisać kilka istotnych wskazówek i wskazać ważne elementy, które powinna zawierać strona […]

Artykuł Strona www dla lekarza – ważne elementy pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Co to takiego jest Inbound Marketing?

23.10.2019

Inbound marketing to strategia marketingowa ukierunkowana na dostarczanie emocji i doświadczeń potencjalnym klientom. Chodzi o to, że dostarczając odbiorcom emocji, dajesz im wystarczający powód do tego, aby wracali do Twojej marki. Kupujący podejmują decyzje na podstawie swoich emocji . Gdy przyciągasz potencjalnych klientów do swojej marki poprzez cenne i trafne treści, rozmowy, zaspokajasz w ten […]

Artykuł Co to takiego jest Inbound Marketing? pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Wpływ mapy XML na pozycjonowanie strony www

10.10.2019

Mapa witryny XML to plik umieszczony w katalogu głównym strony www z listą stron (zakładek), które znajdują się w danej witrynie. Ten czytelny dla botów wyszukiwarek internetowych protokół został opracowany po to, aby zapewnić webmasterom znormalizowany sposób listowania stron, które powinny być indeksowane przez wyszukiwarki. Mapa XML zwykle zawiera dodatkowe informacje o każdej zakładce. Te […]

Artykuł Wpływ mapy XML na pozycjonowanie strony www pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Sklepy internetowe – wskaźniki ecommerce które powinieneś śledzić

02.10.2019

Handel w internecie jest bardzo wdzięcznym sektorem jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju pomiary. Mamy tutaj do dyspozycji wiele narzędzi przy użyciu których, możemy analizować praktycznie wszystko. Pomiar wskaźników może pomóc zwiększyć przychody w sklepie internetowym, ale tylko wtedy, gdy mierzymy właściwe kluczowe wskaźniki wydajności (w skrócie KPI). Co to właściwie jest KPI? KPI (Key Performance […]

Artykuł Sklepy internetowe – wskaźniki ecommerce które powinieneś śledzić pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Analiza ruchu na stronie www – Google Analytics

26.09.2019

Google Analytics to narzędzie używane przez właścicieli stron www i marketerów do gromadzenia informacji o stronach internetowych. Pokazuje informacje dotyczące odbiorców witryny, zachowań użytkowników i konwersji. Zazwyczaj, aby móc korzystać z Google Analytics musisz wygenerować kod śledzenia i dodać go do swojej witryny. Jeśli posiadasz stronę www zbudowaną na WordPressie, to możesz skorzystać z pluginu, […]

Artykuł Analiza ruchu na stronie www – Google Analytics pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Testy A / B na stronach www – do czego służą i jak ich używać?

18.09.2019

Testy A / B to technika marketingowa, w której testuje się dwie różne wersje strony docelowej lub innych treści marketingowych (testy A/B możemy zastosować do stron www, newsletterów, reklam na Facebooku itp.). Ważne jest to, aby dwa warianty, które testujemy i wyświetlamy użytkownikom, powinny różnić się tylko jednym elementem. W testowanych wariantach nie należy zmieniać […]

Artykuł Testy A / B na stronach www – do czego służą i jak ich używać? pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Strony www – optymalizacja grafik i obrazów

11.09.2019

Niezależnie od tego, czy posiadasz firmową stronę www, bloga czy sklep internetowy pewnie wiesz o tym, że opłaca się optymalizować każde zdjęcie, które jest wysyłane na serwer i wykorzystane do budowy strony www. Kiedy mówimy o “optymalizacji zdjęć na potrzeby Internetu” możemy interpretować to pojęcie na wiele różnych sposobów: 1) optymalizacja obrazów w celu poprawy […]

Artykuł Strony www – optymalizacja grafik i obrazów pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Nowa strona internetowa dla stowarzyszenia Polska Pomoc Drogowa

09.09.2019

Dla stowarzyszenia Polska Pomoc Drogowa zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nową wersję strony www. Nowa strona internetowa polskapomocdrogowa.pl jest nowoczesna i wykonana w technologi Responsive Web Design. Najważniejszą część nowej witryny stanowi katalog firm zintegrowany z mapą Google, na której zostały oznaczone fizyczne adresy wszystkich firm znajdujących się w katalogu. Sama wizytówka firmy w katalogu składa się […]

Artykuł Nowa strona internetowa dla stowarzyszenia Polska Pomoc Drogowa pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Modele biznesowe w sklepach internetowych

04.09.2019

Każdy sklep internetowy ma własny model biznesowy. Wybór modelu biznesowego dla sklepu internetowego jest wyzwaniem, szczególnie dla początkujących właścicieli witryn e-commerce, którzy mają niewielkie lub żadne doświadczenie w handlu w internecie. Wybór odpowiedniego modelu dla twojego sklepu internetowego jest niezbędny do zapewnienia stałych zysków. Wszystko to zależy od tego, co planujesz sprzedawać i jaki model […]

Artykuł Modele biznesowe w sklepach internetowych pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Pozycjonowanie – jak pisać dobre teksty zoptymalizowane pod SEO?

28.08.2019

Powszechnie wiadomo, że dobre, unikalne i angażujące teksty na stronie www są jednym z podstawowych elementów skutecznej strategii pozycjonowania. Bez solidnych, oryginalnych treści w witrynie Twoja strona www będzie miała trudności z osiągnięciem wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Poniżej krótko opiszę kilka sposobów na optymalizację treści znajdujących się na stronie www. Postępując zgodnie z […]

Artykuł Pozycjonowanie – jak pisać dobre teksty zoptymalizowane pod SEO? pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Jak zwiększyć ruch na stronie www

21.08.2019

Aby Twoja firma mogła się rozwijać, musisz stale przyciągać nowych potencjalnych klientów na swoją stronę www. Jednak aby osiągnąć ten cel potrzebne jest opracowanie strategii, a to nie zawsze jest łatwe. Jakiego rodzaju treści przyciągną nowych klientów na Twoją stronę www? W tym artykule przedstawię kilka sposobów na to jak zwiększyć ruch na stronie www […]

Artykuł Jak zwiększyć ruch na stronie www pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Jak wykorzystać firmowy profil na Facebooku w celach marketingowych

14.08.2019

Facebook to potężna platforma, która jest znana praktycznie na całym świecie. Większość ludzi wie jak korzystać z Facebooka, nie wszyscy jednak wiedzą jak można wykorzystać fanpage firmowy w celach marketingowych. We współczesnym świecie ponad 50 milionów firm korzysta z Facebooka, aby komunikować się z klientami i promować swoją markę. Dlatego korzystanie z Facebooka w celach […]

Artykuł Jak wykorzystać firmowy profil na Facebooku w celach marketingowych pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Strony WWW – FAQ a pozycjonowanie

07.08.2019

Sekcja z często zadawanymi pytaniami jest oczywiście przydatna z perspektywy użytkownika. Jeśli użytkownik strony www szuka odpowiedzi na jakieś pytanie, może przejść do sekcji FAQ, aby tam znaleźć odpowiedź. Umieszczenie sekcji FAQ w widocznym miejscu na stronie www znacznie ułatwia życie zespołu obsługi klienta / sprzedaży. Pracownicy nie będą musieli poświęcać czasu na odpowiadanie na […]

Artykuł Strony WWW – FAQ a pozycjonowanie pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Jak powinien wyglądać opis produktu w sklepie internetowym?

31.07.2019

Niewiele elementów w sklepie internetowym ma tak duży wpływ na poziom sprzedaży i współczynnik konwersji jak opisy produktów. Z badań przeprowadzonych przez Overstock.com wynika, że prawie 90% klientów podejmuje decyzje o zakupie produktu na podstawie jego opisu. Jednak zdecydowana większość właścicieli sklepów internetowych nie potrafi tworzyć dobrych opisów produktów. Opisy są albo zbyt techniczne albo […]

Artykuł Jak powinien wyglądać opis produktu w sklepie internetowym? pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Sklepy internetowe – jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków?

24.07.2019

Zjawisko porzucanych koszyków w sklepach internetowych jest bardzo powszechne i nie jesteśmy w stanie całkowicie temu zapobiec. Możemy jednak zminimalizować to zjawisko za pomocą odpowiedniego UX w sklepie internetowym, a przy pomocy systemów do automatyzacji marketingu możemy odzyskać do 30% porzuconych koszyków. Dziś postaram się opisać jakie są przyczyny porzucania koszyków w sklepach internetowych i […]

Artykuł Sklepy internetowe – jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków? pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Jak pozyskiwać klientów dzięki stronie www ?

17.07.2019

Celem każdego właściciela firmy jest pozyskanie klientów. Bez klientów nie byłoby sensu prowadzenia jakiegokolwiek biznesu. Jedynym sposobów pozyskiwania klientów jest ich generowanie dzięki stronie www. W tym artykule przedstawię kilka skutecznych sposobów na to, jak zamienić odwiedzających stronę internetową w potencjalnych klientów. Zainwestuj w projekt strony internetowej Pierwszym elementem jakiego potrzebujesz aby skutecznie pozyskiwać klientów […]

Artykuł Jak pozyskiwać klientów dzięki stronie www ? pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Piksel Facebooka – dlaczego warto go instalować na stronie www?

10.07.2019

Jeśli używasz reklam na Facebooku – lub planujesz ich używać w przyszłości – istnieje jedno kluczowe narzędzie, z którego powinieneś zacząć od razu korzystać. Mowa tutaj o pikselu Facebooka, który pomoże Ci w pełni wykorzystać budżet reklam i lepiej dobrać grupę docelową odbiorców Twoich kampanii. Piksel daje również możliwość ponownego dotarcia do tego klienta i […]

Artykuł Piksel Facebooka – dlaczego warto go instalować na stronie www? pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.

Strony www – jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń

03.07.2019

Jednym z głównych powodów, dla których strony www, sklepy internetowe i blogi nie generują potencjalnych klientów jest wysoki współczynnik odrzuceń. Oznacza to, że użytkownicy, którzy trafiają na stronę internetową czy sklep internetowy nie przeglądają witryny tylko odchodzą od razu po wyświetleniu strony głównej. Jeśli odwiedzający Twoją stronę www lub sklep internetowy opuszczą go, zanim będziesz […]

Artykuł Strony www – jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń pochodzi z serwisu SIPLEX Studio.