Pozycjonowanie – jak pisać dobre teksty zoptymalizowane pod SEO?
Pozycjonowanie – jak pisać dobre teksty zoptymalizowane pod SEO?
Portfolio
0

Strona WWW dla firmy Mobiltech

Dla firmy Mobiltech oferującej na przykład: zabudowy pojazdów serwisowych i meble warsztatowe odświeżyliśmy istniejącą już stronę www ze sklepem internetowym.

Czytaj więcej
Pozycjonowanie – jak pisać dobre teksty zoptymalizowane pod SEO?
Portfolio
2

Sklep internetowy makramynablokowisku.pl

Dla Pani Magdy, która od dwóch lat z wielką pasją tworzy makramy zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy stronę www makramynablokowisku.pl.

Czytaj więcej
Pozycjonowanie – jak pisać dobre teksty zoptymalizowane pod SEO?
SEO/SEM
0

Wpływ mapy XML na pozycjonowanie strony www

Mapa witryny XML to plik umieszczony w katalogu głównym strony www z listą stron (zakładek), które znajdują się w danej witrynie. Ten czytelny dla botów wyszukiwarek internetowych protokół został opracowany po to, aby zapewnić webmasterom znormalizowany sposób listowania stron, które powinny być indeksowane przez wyszukiwarki. Mapa XML zwykle zawiera dodatkowe informacje o każdej zakładce. Te dodatkowe informacje sprawiają, że mapa witryny XML jest przydatna w wielu sytuacjach.

Czytaj więcej
Pozycjonowanie – jak pisać dobre teksty zoptymalizowane pod SEO?
E-commerce, Marketing
0

Sklepy internetowe – wskaźniki ecommerce które powinieneś śledzić

Handel w internecie jest bardzo wdzięcznym sektorem jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju pomiary. Mamy tutaj do dyspozycji wiele narzędzi przy użyciu których, możemy analizować praktycznie wszystko. Pomiar wskaźników może pomóc zwiększyć przychody w sklepie internetowym, ale tylko wtedy, gdy mierzymy właściwe kluczowe wskaźniki wydajności (w skrócie KPI).

Czytaj więcej
Pozycjonowanie – jak pisać dobre teksty zoptymalizowane pod SEO?
Marketing, SEO/SEM
0

Analiza ruchu na stronie www – Google Analytics

Google Analytics to narzędzie używane przez właścicieli stron www i marketerów do gromadzenia informacji o stronach internetowych. Pokazuje informacje dotyczące odbiorców witryny, zachowań użytkowników i konwersji.

Czytaj więcej
Testy A / B na stronach www - do czego służą i jak ich używać?
Marketing, SEO/SEM
0

Testy A / B na stronach www – do czego służą i jak ich używać?

Testy A / B to technika marketingowa, w której testuje się dwie różne wersje strony docelowej lub innych treści marketingowych (testy A/B możemy zastosować do stron www, newsletterów, reklam na Facebooku itp.). Ważne jest to, aby dwa warianty, które testujemy i wyświetlamy użytkownikom, powinny różnić się tylko jednym elementem. W testowanych wariantach nie należy zmieniać kilku rzeczy naraz, ponieważ w takim wypadku ciężko jednoznacznie stwierdzić co miało większy wpływ na współczynnik konwersji strony docelowej.

Czytaj więcej
Pozycjonowanie – jak pisać dobre teksty zoptymalizowane pod SEO?
SEO/SEM, Tworzenie stron WWW
0

Strony www – optymalizacja grafik i obrazów

Niezależnie od tego, czy posiadasz firmową stronę www, bloga czy sklep internetowy pewnie wiesz o tym, że opłaca się optymalizować każde zdjęcie, które jest wysyłane na serwer i wykorzystane do budowy strony www.

Czytaj więcej
Pozycjonowanie – jak pisać dobre teksty zoptymalizowane pod SEO?
Portfolio
0

Nowa strona internetowa dla stowarzyszenia Polska Pomoc Drogowa

Dla stowarzyszenia Polska Pomoc Drogowa zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nową wersję strony www. Nowa strona internetowa polskapomocdrogowa.pl jest nowoczesna i wykonana w technologi Responsive Web Design.

Czytaj więcej
Business-to-Business(B2B)
E-commerce
0

Modele biznesowe w sklepach internetowych

Każdy sklep internetowy ma własny model biznesowy. Wybór modelu biznesowego dla sklepu internetowego jest wyzwaniem, szczególnie dla początkujących właścicieli witryn e-commerce, którzy mają niewielkie lub żadne doświadczenie w handlu w internecie.

Wybór odpowiedniego modelu dla twojego sklepu internetowego jest niezbędny do zapewnienia stałych zysków. Wszystko to zależy od tego, co planujesz sprzedawać i jaki model zastosujesz do sprzedaży swoich produktów.

Czytaj więcej
Pozycjonowanie – jak pisać dobre teksty zoptymalizowane pod SEO?
SEO/SEM
0

Pozycjonowanie – jak pisać dobre teksty zoptymalizowane pod SEO?

Powszechnie wiadomo, że dobre, unikalne i angażujące teksty na stronie www są jednym z podstawowych elementów skutecznej strategii pozycjonowania. Bez solidnych, oryginalnych treści w witrynie Twoja strona www będzie miała trudności z osiągnięciem wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Poniżej krótko opiszę kilka sposobów na optymalizację treści znajdujących się na stronie www. Postępując zgodnie z tymi wskazówkami, Twoja strona www będzie miała szansę na uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google, a treści w Twojej witrynie będą przyjazne dla SEO.

Czytaj więcej
1 2 3 18
Call Now Button