Kategoria : SEO/SEM

google adwords
Marketing, SEO/SEM
0

Jak efektywnie promować firmę z Google Adwords

Google AdWords to potężne narzędzie marketingu internetowego i może być doskonałym źródłem nowych potencjalnych klientów, zwłaszcza dla małych firm. Dzięki Google Adwords możemy tworzyć złożone, doskonale stargetowane i relatywnie tanie kampanie reklamowe. Na pierwszy rzut oka uruchomienie pierwszej kampanii w Adwordsach wydaje się banalnie proste – wystarczy wybrać słowa kluczowe, wpisać treść reklamy i uruchomić kampanię! Jednak tworzenie skutecznych kampanii AdWords nie jest zadaniem łatwym. W tym artykule postaram się omówić kilka najważniejszych kwestii, o których należy pamiętać przed rozpoczęciem kampanii AdWords.

Czytaj więcej
Marketing, SEO/SEM
0

SEO czy reklamy PPC – co wybrać?

Poruszany dziś przeze mnie temat nie jest prosty z uwagi na to, że na pytanie postawione w tytule tego wpisu nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Zarówno działania SEO (optymalizacja w wyszukiwarce) jak i reklama typu PPC (pay per click – płatność za kliknięcie) mają swoje plusy i minusy. Kwestia wyboru odpowiedniego rozwiązania i strategii dla firmy jest zależna od tego jaki cel chcemy osiągnąć.

Czytaj więcej
Pozycjonowanie sklepów internetowych
E-commerce, SEO/SEM
0

Pozycjonowanie sklepów internetowych w 2017

Patrząc na to co się dzieje w branży SEO od ok. pół roku śmiało można dojść do wniosku, że rok 2017 będzie rokiem trudnym dla wielu pozycjonerów. Osoby z branży są już przyzwyczajone do ciągłych zmian algorytmu Google itp., ale niektóre zmiany następują tak szybko i mają tak duży wpływ na wyniki wyszukiwania, że nawet weterani którzy zajmują się tym już od ponad 10ciu lat mają problem aby za tym wszystkim nadążyć.

Poniżej opiszę kilka porad z zakresu pozycjonowania, które pozwolą na wygenerowanie większego ruchu i zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym.

Czytaj więcej
E-commerce, SEO/SEM
0

TOP 10 najpopularniejszych wpisów na naszym blogu w 2016 roku

Jako, że nieuchronnie zbliża się koniec roku, a jak wiadomo koniec roku to czas podsumowań ja również pozwoliłem sobie na małe podsumowanie. Poniżej lista TOP 10 wpisów, które były najczęściej czytane na naszym firmowym blogu w mijającym roku.

Czytaj więcej
drupal
Drupal, SEO/SEM
0

Drupal – optymalizacja wydajności strony www

Optymalizacja prędkości działania strony internetowej jest kluczowym czynnikiem dla wszystkich witryn, a nie tylko tych które są stworzone w oparciu o Drupala. Niemniej jednak, Drupal 7, choć jest CMSem, który ma bardzo wiele możliwości został skrytykowany przez niektórych za swoją „zasobożerność” i szybkość działania. Istnieje co najmniej kilka skutecznych sposobów na to aby zoptymalizować stronę www, która została stworzona przy użyciu wspomnianego już CMSa. Poniżej postaram się opisać niektóre z nich.

Czytaj więcej
seo
SEO/SEM
1

Pozycjonowanie – ile to kosztuje?

Pozycjonowanie – cena za tą usługę spędza sen z powiek wielu przedsiębiorcom. Mało kto zdaje sobie jednak sprawę z tego, jak wiele złożonych działań trzeba podjąć aby dana strona była w pierwszej 10 w rankingu wyszukiwarki Google.

Czytaj więcej
SEO/SEM
0

Pozycjonowanie – miejsce gwarantowane w wynikach wyszukiwania

Tytuł dzisiejszego artykułu jest trochę przewrotny – mianowicie chciałem dziś poruszyć temat usługi pozycjonowania i tego, że nie ma czegoś takiego jak gwarancja pozycji w wynikach wyszukiwania. Google przez cały czas aktualizuje swoje algorytmy, dlatego jeśli ktoś twierdzi, że będzie w stanie zagwarantować najwyższe pozycje waszej strony internetowej w wynikach wyszukiwania po prostu was oszukuje. Niektóre firmy SEO, które „gwarantują” pozycje w wynikach wyszukiwania same wybierają najczęściej mało konkurencyjne frazy do pozycjonowania. Pozycje tych fraz są w rzeczywistości bez znaczenia, ponieważ nie wygenerują one żadnego wartościowego ruchu na stronie internetowej.

Czytaj więcej
SEO/SEM
0

Pozycjonowanie stron www – podstawy optymalizacji w 2016

Czasem zastanawiam się jaki sens ma posiadanie nowoczesnej strony www, prowadzenia kampanii marketingowych w Google Adwords, na Facebooku czy w innych mediach społecznościowych kiedy strona internetowa nie jest w ogóle zoptymalizowana. Ludzie często nie dbają o rzeczy takie jak znaczniki alt, nazwy plików, słowa kluczowe itp. Zrozumienie kilu elementarnych zasad może w dużej mierze poprawić efekty pozycjonowania i innych działań marketingowych w internecie.

Czytaj więcej
Sieci społecznościowe
SEO/SEM, Social Media
0

Sieci społecznościowe i ich wpływ na pozycję w Google

Aż do roku 2014 Google nie chciało jednoznacznie określić czy linki i działania prowadzone w sieciach społecznościowych są uwzględniane jako jeden z czynników w algorytmie Google. Wszyscy doskonale wiemy, że wszelkie sieci społecznościowe są doskonałym miejscem do prowadzenia marketingu cyfrowego. Dodatkowo większość sieci społecznościowych ma olbrzymią moc generowania ruchu zarówno organicznego, jak i „płatnego”. Więc na co tak naprawdę wpływają nasze działania na portalach społecznościowych takich jak Facebook Twitter czy LinkedIn?

Czytaj więcej
Przyspieszanie wczytywania stron
SEO/SEM
0

Strony www – 3 proste sposoby na ich przyspieszenie

Powiedzenie „Cierpliwość jest cnotą” niestety nie ma zastosowania w Internecie. Nawet jedna sekunda opóźnienia w czasie ładowania strony internetowej może drastycznie zmniejszyć ilość jej odsłon, zadowolenie potencjalnych klientów a co za tym idzie również konwersje

Internauci oczekują coraz bardziej atrakcyjnych witryn internetowych. To prowadzi do tego, że wielkość plików strony www ciągle rośnie ponieważ każda nowa funkcja wymaga nowego skryptu lub arkusza stylów.

Już od 2010 roku prędkość ładowania strony internetowej jest jednym z bardzo istotnych czynników algorytmu wyszukiwarki Google.

Czytaj więcej
1 2 3