Obsługa stron internetowych to usługa polegająca między innymi na dodawaniu materiałów otrzymanych od klienta do strony www, aktualności, zdjęć do galerii czy filmów wideo. Zawsze aktualna zawartość na stronie www to jeden z ważnych czynników do uzyskania wysokiej pozycji organicznych wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google. Profesjonalne podejście do biznesu wymaga systematyczności. Raz powstała strona internetowa nie może pozostać bez opieki administratora. Nawet, jeśli witryna jest perfekcyjnie skonstruowana, potrzebna będzie regularna ingerencja w treść.

obsługa stron internetowych | obsługa stron www | opieka nad stroną www blok oferta

Obsługa stron internetowych – co dokładnie obejmuje ta usługa?

Obsługa strony internetowych obejmuje:
  1. Dodawanie do strony www treści, zdjęć i filmów dostarczonych przez Klienta
  2. Dodawanie dodatkowych zakładek do oferty na stronie www
  3. Aktualizacje systemów CMS dla stron www i sklepów internetowych
  4. Zabezpieczanie stron www *
  5. Czyszczenie stron www po włamaniu / ataku / infekcji *
  6. Optymalizację szybkości ładowania strony www*
  7. Dodawanie nowych funkcjonalności do stron www i sklepów internetowych
  8. Tworzenie kopii zapasowych stron www
  9. Migrację stron www na nowy serwer / pod nową domenę
  10. Instalację certyfikatu SSL
  11. Integrację strony www z serwisami społecznościowymi / statystykami Goole Analytics
* dotyczy stron www opartych o CMS WordPress
obsługa stron internetowych | obsługa stron www | opieka nad stroną www blok oferta 2

Dlaczego warto zlecić nam prowadzenie strony internetowej?

Mimo, iż staramy się projektować strony www, portale i aplikacje internetowe w taki sposób aby jak najbardziej ułatwić Państwu ich samodzielną administrację i modernizację, zdajemy sobie sprawę z tego, że wielu z was woli powierzyć prowadzenie serwisu internetowego profesjonalistom po to, aby samemu osiągnąć większe korzyści finansowe.

Aktualna i zabezpieczona strona www to:

  • Lepszy wizerunek firmy w internecie
  • Więcej potencjalnych klientów odwiedzających stronę www każdego dnia
  • Lepsza pozycja wynikach organicznych wyszukiwarki Google

Jak widać sposób prowadzenia strony internetowej rzutuje na wizerunek firmy. Jeśli chcą państwo podnieść jakość swojej strony www, zapraszamy do skorzystania z naszych usług. Prosimy o kontakt w celu sprecyzowania oferty i wyceny.

Najczęściej zadawane pytania

Prowadzenie strony internetowej to bardzo szerokie pojęcie. Może oznaczać aktualizacje systemu CMS, umieszczanie nowych treści na stronie internetowej monitorowanie działania strony www i dbanie o jej stabilne działanie czy przedłużenie domeny. Prowadzenie strony internetowej w naszym przypadku oznacza również dodawanie nowych funkcjonalności do istniejącej już witryny. Usługę prowadzenia strony www rozliczamy zwykle z klientami stawką godzinową. Przed przystąpieniem do pracy klient otrzymuje od nas szacunkowy przedział czasowy aby wiedział jakich kosztów ma się spodziewać. Jeśli prowadzenie strony internetowej ma charakter stały to w tym przypadku wykonane prace rozliczamy zawsze pod koniec danego miesiąca.

Prowadzenie strony internetowej to szereg różnych działań, o których należy pamiętać. Przy prowadzeniu strony internetowej najważniejsza jest systematyczność: systematyczne dodawanie nowych treści, systematyczne aktualizacje systemu cms oraz systematyczne tworzenie kopii bezpieczeństwa. Jeśli zadbamy o systematyczność przy prowadzeniu strony www wtedy taka strona będzie bardzo pomocnym narzędziem w pozyskiwaniu nowych klientów.

Może się to wydawać oczywiste, ale dbanie o częste aktualizacje systemu CMS, na którym oparta jest strona internetowa, ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa witryny. Dodatkowo bardzo ważną kwestią jest regularne tworzenie kopii zapasowych witryny (jest to szczególnie istotne w przypadku sklepów internetowych, dużych portali czy katalogów produktów). Warto również zadbać o unikatowe hasła. Więcej o bezpieczeństwie stron www i sklepów internetowych możecie przeczytać na naszym blogu we wpisach: Bezpieczeństwo strony www – porównanie pluginów do WordPressa i Jak zabezpieczyć sklep internetowy?

To jak często należy publikować nowe treści na firmowym blogu zależy od wielu czynników – przede wszystkim od tego jaki jest cel prowadzenia takiego bloga (cele mogą być różne od pozyskiwania nowych klientów, przez ich edukację po zwiększenie wiarygodności i kreowanie wizerunku eksperta w sieci), oraz od tego z jaką branżą mamy do czynienia. Wg. badań przeprowadzonych przez HubSpot firmy, które dodawały na blogu firmowym więcej niż 16 wpisów w miesiącu, uzyskiwały prawie 3,5-krotny wzrost ruchu niż firmy, które na swojego bloga dodawały niż 4 posty w miesiącu.

Firmy, które skorzystały z naszych usług

Kontakt

Jesteś zainteresowany stworzeniem strony internetowej bądź sklepu?

+48 691 498 206

Zadzwoń

info@siplex.pl

Napisz