Testy A / B na stronach www – do czego służą i jak ich używać?
Testy A / B na stronach www – do czego służą i jak ich używać?
Portfolio
0

Strona internetowa dla gabinetu stomatologicznego NOVADENT

Dla gabinetu stomatologicznego NOVADENT stworzyliśmy firmową stronę www.nova-dent.eu, która zawiera ofertę gabinetu, ogólne informacje o firmie oraz wiele innych treści przydatnych dla pacjentów.

Czytaj więcej
Testy A / B na stronach www – do czego służą i jak ich używać?
SEO/SEM
0

Strony www – optymalizacja współczynnika konwersji

Co to jest optymalizacja współczynnika konwersji (CRO) i dlaczego jest tak ważna? W tym wpisie postaram się krótko wyjaśnić.

Czytaj więcej
strona www dla lekarza
Tworzenie stron WWW
0

Strona www dla lekarza – ważne elementy

Sektor medyczny jest jednym z największych sektorów gospodarki z wieloma organizacjami medycznymi, prywatnymi firmami i przychodniami, które są odpowiedzialne za zdrowie światowej populacji. Mimo to do niedawna sektor ten stanowił jedną z ostatnich branż, które stawiały na obecność w Internecie.

Czytaj więcej
Testy A / B na stronach www – do czego służą i jak ich używać?
Marketing
0

Co to takiego jest Inbound Marketing?

Inbound marketing to strategia marketingowa ukierunkowana na dostarczanie emocji i doświadczeń potencjalnym klientom. Chodzi o to, że dostarczając odbiorcom emocji, dajesz im wystarczający powód do tego, aby wracali do Twojej marki. Kupujący podejmują decyzje na podstawie swoich emocji . Gdy przyciągasz potencjalnych klientów do swojej marki poprzez cenne i trafne treści, rozmowy, zaspokajasz w ten sposób ich potrzeby. Te pozytywne emocje prowadzą do zwiększenia lojalności konsumentów.

Czytaj więcej
Testy A / B na stronach www – do czego służą i jak ich używać?
Portfolio
0

Strona WWW dla firmy Mobiltech

Dla firmy Mobiltech oferującej na przykład: zabudowy pojazdów serwisowych i meble warsztatowe odświeżyliśmy istniejącą już stronę www ze sklepem internetowym.

Czytaj więcej
Testy A / B na stronach www – do czego służą i jak ich używać?
Portfolio
2

Sklep internetowy makramynablokowisku.pl

Dla Pani Magdy, która od dwóch lat z wielką pasją tworzy makramy zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy stronę www makramynablokowisku.pl.

Czytaj więcej
Testy A / B na stronach www – do czego służą i jak ich używać?
SEO/SEM
1

Wpływ mapy XML na pozycjonowanie strony www

Mapa witryny XML to plik umieszczony w katalogu głównym strony www z listą stron (zakładek), które znajdują się w danej witrynie. Ten czytelny dla botów wyszukiwarek internetowych protokół został opracowany po to, aby zapewnić webmasterom znormalizowany sposób listowania stron, które powinny być indeksowane przez wyszukiwarki. Mapa XML zwykle zawiera dodatkowe informacje o każdej zakładce. Te dodatkowe informacje sprawiają, że mapa witryny XML jest przydatna w wielu sytuacjach.

Czytaj więcej
Testy A / B na stronach www – do czego służą i jak ich używać?
E-commerce, Marketing
0

Sklepy internetowe – wskaźniki ecommerce które powinieneś śledzić

Handel w internecie jest bardzo wdzięcznym sektorem jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju pomiary. Mamy tutaj do dyspozycji wiele narzędzi przy użyciu których, możemy analizować praktycznie wszystko. Pomiar wskaźników może pomóc zwiększyć przychody w sklepie internetowym, ale tylko wtedy, gdy mierzymy właściwe kluczowe wskaźniki wydajności (w skrócie KPI).

Czytaj więcej
Testy A / B na stronach www – do czego służą i jak ich używać?
Marketing, SEO/SEM
0

Analiza ruchu na stronie www – Google Analytics

Google Analytics to narzędzie używane przez właścicieli stron www i marketerów do gromadzenia informacji o stronach internetowych. Pokazuje informacje dotyczące odbiorców witryny, zachowań użytkowników i konwersji.

Czytaj więcej
Testy A / B na stronach www - do czego służą i jak ich używać?
Marketing, SEO/SEM
0

Testy A / B na stronach www – do czego służą i jak ich używać?

Testy A / B to technika marketingowa, w której testuje się dwie różne wersje strony docelowej lub innych treści marketingowych (testy A/B możemy zastosować do stron www, newsletterów, reklam na Facebooku itp.). Ważne jest to, aby dwa warianty, które testujemy i wyświetlamy użytkownikom, powinny różnić się tylko jednym elementem. W testowanych wariantach nie należy zmieniać kilku rzeczy naraz, ponieważ w takim wypadku ciężko jednoznacznie stwierdzić co miało większy wpływ na współczynnik konwersji strony docelowej.

Czytaj więcej
1 2 3 19
Call Now Button