SEO/SEM
0

Pozycjonowanie – miejsce gwarantowane w wynikach wyszukiwania

Tytuł dzisiejszego artykułu jest trochę przewrotny – mianowicie chciałem dziś poruszyć temat usługi pozycjonowania i tego, że nie ma czegoś takiego jak gwarancja pozycji w wynikach wyszukiwania. Google przez cały czas aktualizuje swoje algorytmy, dlatego jeśli ktoś twierdzi, że będzie w stanie zagwarantować najwyższe pozycje waszej strony internetowej w wynikach wyszukiwania po prostu was oszukuje. Niektóre firmy SEO, które „gwarantują” pozycje w wynikach wyszukiwania same wybierają najczęściej mało konkurencyjne frazy do pozycjonowania. Pozycje tych fraz są w rzeczywistości bez znaczenia, ponieważ nie wygenerują one żadnego wartościowego ruchu na stronie internetowej.

Czytaj więcej
SEO/SEM
0

Pozycjonowanie stron www – podstawy optymalizacji w 2016

Czasem zastanawiam się jaki sens ma posiadanie nowoczesnej strony www, prowadzenia kampanii marketingowych w Google Adwords, na Facebooku czy w innych mediach społecznościowych kiedy strona internetowa nie jest w ogóle zoptymalizowana. Ludzie często nie dbają o rzeczy takie jak znaczniki alt, nazwy plików, słowa kluczowe itp. Zrozumienie kilu elementarnych zasad może w dużej mierze poprawić efekty pozycjonowania i innych działań marketingowych w internecie.

Czytaj więcej
Tworzenie stron WWW
0

Strony internetowe – skąd takie ceny?

Będąc na rynku już od jakiegoś czasu przynajmniej kilka razy w tygodniu słyszymy od klientów pytanie w stylu: „Jaki jest koszt stworzenia strony internetowej”. Na tak postawione pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Strony internetowe to nie piwo czy kartony mleka, które stoją na półce w sklepie. Każda strona internetowa jest inna wykonywana wg. indywidualnych potrzeb i specyfikacji klienta. Niektórzy klienci po prostu chcą mieć platformę do publikowania treści, inni potrzebują rozbudowanych portali internetowych, a jeszcze inni sklepów internetowych.

Czytaj więcej
tworzenie stron www - laptop
Tworzenie stron WWW
0

Tworzenie stron www – dlaczego w tej branży tanio oznacza drogo?

W życiu każdego właściciela firmy przychodzi czas aby ten zmierzył się z prostą, lecz jakże bolesną prawdą. Nikt (no może poza kilkoma nielicznymi przypadkami: rodzina, przyjaciele, student, który buduje swoje portfolio) nie zrobi dla Ciebie profesjonalnej i unikalnej strony internetowej za kwotę, którą można zarobić na stosiku w Biedronce lub rozdając ulotki na ul.Sienkiewicza w Kielcach. W takim razie ile może kosztować strona internetowa?

Czytaj więcej
Tworzenie stron WWW
0

Pierwsza strona internetowa pojawiła się 25 lat temu

Strona internetowa stworzona przez Tima Berners-Lee, była prostą stroną wraz z podlinkowanymi słowami, które odnosiły się do kolejnych podstron.

Projekt www to połączenie techniki informacyjnej oraz hipertekstu w celu stworzenia prostego, ale potężnego globalnego systemu informacji. Rozpoczął się od twierdzenia, że wiele wiadomości akademickich powinno zostać udostępnione wszystkim ludziom.

Berners-Lee chciał, aby World Wide Web było miejscem, gdzie użytkownicy z całego świata mogli wymieniać się informacjami oraz linkami do nawigowania prostymi funkcjami wyszukiwania.

Czytaj więcej
marketing internetowy
Marketing
0

Marketing internetowy – co nas czeka w roku 2016

Zbliża się koniec roku 2015. To świetny czas na to, aby pomyśleć o tym, jak się zmieni marketing internetowy i social media w roku 2016. Wygląda na to, że rok 2016 przyniesie mieszankę nowych trendów wraz z kontynuacją pewnych trendów, które rozpoczęły się już w 2015.

Czytaj więcej
SIPLEX Studio
0

Życzenia na Nowy Rok 2016

Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym Roku 2016 – spełnienia marzeń i osiągnięcia zamierzonych celów!

Czytaj więcej
sklepy internetowe
E-commerce
1

Sklepy internetowe: OpenCart czy WooCommerce – porównanie

Branża e-commerce staje się coraz bardziej popularna wśród młodych przedsiębiorców chcących spróbować swoich sił w e-biznesie. Dzieje się tak za sprawą pojawiania się coraz to nowych skryptów do prowadzenia i obsługi sklepu internetowego oraz stosunkowo niewielkimi (ale tylko pozornie) kosztami uruchomienia nowego biznesu. Kiedy ktoś zdecyduje się już na prowadzenie sklepu internetowego to podstawowym aspektem na samym początku jest wybór narzędzia, na którym oprzeć przyszły sklep i z którego przyjdzie nam korzystać przez najbliższe lata.

Czytaj więcej
Sieci społecznościowe
SEO/SEM, Social Media
0

Sieci społecznościowe i ich wpływ na pozycję w Google

Aż do roku 2014 Google nie chciało jednoznacznie określić czy linki i działania prowadzone w sieciach społecznościowych są uwzględniane jako jeden z czynników w algorytmie Google. Wszyscy doskonale wiemy, że wszelkie sieci społecznościowe są doskonałym miejscem do prowadzenia marketingu cyfrowego. Dodatkowo większość sieci społecznościowych ma olbrzymią moc generowania ruchu zarówno organicznego, jak i „płatnego”. Więc na co tak naprawdę wpływają nasze działania na portalach społecznościowych takich jak Facebook Twitter czy LinkedIn?

Czytaj więcej
Przyspieszanie wczytywania stron
SEO/SEM
0

Strony www – 3 proste sposoby na ich przyspieszenie

Powiedzenie „Cierpliwość jest cnotą” niestety nie ma zastosowania w Internecie. Nawet jedna sekunda opóźnienia w czasie ładowania strony internetowej może drastycznie zmniejszyć ilość jej odsłon, zadowolenie potencjalnych klientów a co za tym idzie również konwersje

Internauci oczekują coraz bardziej atrakcyjnych witryn internetowych. To prowadzi do tego, że wielkość plików strony www ciągle rośnie ponieważ każda nowa funkcja wymaga nowego skryptu lub arkusza stylów.

Już od 2010 roku prędkość ładowania strony internetowej jest jednym z bardzo istotnych czynników algorytmu wyszukiwarki Google.

Czytaj więcej
1 2 3 4 5 12