Link building
seo link
SEO/SEM
0

Link building

Pozycjonowanie stron WWW w sieci stało się najpopularniejszym narzędziem marketingu interaktywnego, ponieważ zwiększa oglądalność danej strony, bez zbędnego narzucania się odbiorcy, lecz z bardzo dobrym efektem. Na pozycjonowanie strony WWW składa się obszar On-Site oraz obszar Off–Site. Off-site obejmuje te działania, których nie możemy w pełni kontrolować, ponieważ znajdujemy się w Internecie, wokół wielu stron internetowych (Off-site to te działania, które zachodzą poza stroną WWW). On-Site natomiast obejmuje w pełni kontrolowane przez nas poczynania, w obrębie strony WWW.

Link building wchodzi w skład działań koncentrowanych poza stroną WWW, jest to inaczej budowanie linków. Podstawą jest stworzenie bazy stron (blogi, fora, strony) do których będziemy mogli zbudować linki tak, aby powstało jak najwięcej odniesień do naszej strony. Najbardziej efektywne jest promowanie strony WWW w katalogach zarówno tematycznych jak i branżowych. Niewątpliwie sukces odnieść możemy przez umieszczenie w artykułach sponsorowanych, na wspomnianych już blogach czy forach dyskusyjnych.

Link building

Link building jest jednym z najlepszych działań w pozycjonowaniu stron WWW. Im więcej zewnętrznych linków, tym wyższa pozycja naszej strony w wyszukiwarce. Aby jak najlepiej prowadzić link building należy umieszczać słowa kluczowe w linkach do strony. Ważnym aspektem link building jest także długość tekstu. Powinien on być odpowiednio krótki, ponieważ wtedy znaczenie pojedynczych słów w tekście wzrośnie.

LINK BUILDING W 2015

LINK BUILDING W 2015 / PHILIP ARMSTRONG, jseo.com

 

Pozycjonowanie stron WWW to dosyć pracochłonne zajęcie. Aby dobrze wypozycjonować stronę, grupa osób zajmujących się tym, spędzić musi wiele godzin przez komputerem, szukając odpowiednich stron. Dla zwykłych ludzi, którzy szukają czegoś w Google, to że coś występuje pierwsze, a coś ostatnie, jest dość ważne. Często ludzie szukając w sieci czegoś co ich interesuje przeglądają tylko pierwszą, (desperaci) kolejną, stronę, aby znaleźć coś interesującego. Naszym zadaniem jest właśnie to, abyśmy link do ich strony znaleźli zaraz po wpisaniu w Google interesującej nas frazy, a nie byli desperatami poszukującymi tego dalej i dalej.

Grafiki pochodzą ze strony jseo.com

Podobne posty
drupal
Drupal – optymalizacja wydajności strony www
Link building
Pozycjonowanie stron www – podstawy optymalizacji w 2016
google adwords
Jak efektywnie promować firmę z Google Adwords

Zostaw komentarz

Twój Komentarz*

Twoje Imię*
Twoja strona

Call Now Button
Przeczytaj poprzedni wpis:
10 aspektów, na które warto zwrócić uwagę przy tworzeniu firmowej strony www
10 aspektów, na które warto zwrócić uwagę przy tworzeniu firmowej strony www

Projektowanie i wdrożenie strony www to długotrwały i złożony proces. Jest wiele szczegółów, które sprawiają, że strona jest przyjazna użytkownikowi...

Zamknij