Marketing
0

Koszt założenia domeny

Dla początkującego biznesmena istotne są początkowe koszty założenia i prowadzenia działalności, które trzeba ująć w biznes planie i przekalkulować czy nasz biznes będzie opłacalny. Tańsze jest prowadzenie biznesu w sieci, odpadają koszty związane z lokalizacją. Myśląc o założeniu firmy w internecie, czy choćby o własnej stronie internetowej, czy o założeniu bloga niezbędna jest domena internetowa.

Czytaj więcej
Marketing
0

Prawo o domenach internetowych

domena internetowa

Prawne aspekty działania domen, zwłaszcza zagadnienia związane z rejestracją i używaniem domen stanowi pole zainteresowań polityków krajowych i unijnych. Wiąże się to z rosnącą wartością ekonomiczną domen, coraz większym zainteresowaniem domenami wśród internautów, wydajnością domen w prowadzeniu internetowego biznesu. Coraz powszechniejsze wykorzystanie domen powoduje, że rośnie liczba sporów prawnych dotyczących funkcjonowania domen w przestrzeni wirtualnej.

Czytaj więcej
Bezpieczeństwo
0

Jak polityka bezpieczeństwa może chronić firmę przed cyberprzestępcami

Wykorzystywanie komputerów firmowych do prywatnych celów to nie tylko mniejsza produktywność pracowników, ale również strata czasu i pieniędzy. Co ważniejsze, takie działanie wystawia na ryzyko bezpieczeństwo sieci firmowej i stanowi zagrożenie dla krytycznych danych.

Czytaj więcej
Marketing
0

Jak promować biznes w sieci?

Jak promować biznes w sieci

Praktycznie nie sposób dziś wyobrazić sobie skutecznego prowadzenia biznesu bez uwzględnienia marketingu w sieci. Coraz więcej usług wyszukiwane jest via Internet, podobnie rzecz ma się z kupowaniem produktów, za sprawą dynamicznego rozwoju branży e-commerce.

Czytaj więcej
Bezpieczeństwo
0

Kto powinien mieć własny certyfikat SSL?

Certyfikat SSL

Według ustawy każda firma, która pobiera i przesyła dane osobowe od użytkownika powinna wykorzystywać protokół SSL. Powinna, ale nie musi.

Czytaj więcej
Marketing
0

Funkcje reklamy internetowej

Funkcje reklamy internetowej

Podstawowymi funkcjami reklamy są: informowanie, nakłanianie oraz przypominanie.

Czytaj więcej
SEO/SEM
0

Skuteczne pozycjonowanie sklepów on-line

Skuteczne pozycjonowanie sklepów on-line

Pozycjonowanie stron WWW jest skutecznym i popularnym zabiegiem z zakresu e-marketingu. Jego celem jest umieszczenie wybranej strony WWW na czołowej pozycji w wynikach prezentowanych użytkownikom przez wyszukiwarki internetowe. Opiera się na słusznym założeniu, że większość użytkowników będzie przeglądać witryny w kolejności przedstawionej przez wyszukiwarkę. Zatem strony pozycjonowane nisko mają dużo mniej odwiedzin.

Czytaj więcej
Bezpieczeństwo
0

Bezpieczne zakupy w internecie

Jeden z najpopularniejszych kierunków obieranych przez internautów zaraz po odpaleniu przeglądarki, to obok portali społecznościowych, sklep internetowy. Korzystanie z serwisów aukcyjnych jest obecnie dość powszechna forma robienia zakupów. Wraz z rozwojem sieci sklepów internetowych, wielu ludzi decyduje się na zakupy bezpośrednio na stronie marki.

Czytaj więcej
SEO/SEM
0

Pozycjonowanie strony firmowej

Jeśli twój grafik i programista wywiązali się z powierzonego zadania i stworzyli funkcjonalną stronę www to należy ją pozycjonować w wyszukiwarkach. Jeśli działamy w silnie konkurencyjnej branży to nie można się łudzić, że nasza strona będzie masowo odwiedzana przez klientów. By klienci odwiedzali stronę internetową należy ją pozycjonować w wyszukiwarkach. Sam proces pozycjonowania nie jest w brew pozorom trudnym zadaniem, lecz jest niewątpliwie procesem długotrwałym.

Czytaj więcej
SEO/SEM
0

Bądź na pierwszej stronie! – czyli kilka słów o pozycjonowaniu stron www

Stworzyłeś swoją stronę internetową. Nieważne czy jest ona Twoją wizytówką, pamiętnikiem, sklepem internetowym czy specjalistycznym portalem. Każdy, kto tworzy stronę w Internecie chciałby, aby była ona odwiedzana jak najczęściej – inaczej cały wysiłek na marne. Jak jednak wiadomo pierwsza strona wszystkich wyszukiwarek ma ograniczoną liczbę miejsc, a niewiele osób jest na tyle wytrwałych by przeglądać wszystkie wyniki. Jeśli webmaster chce, aby jego strona osiągnęła sukces musi ją wypozycjonować i optymalizować tak, żeby znalazła się na pierwszych miejscach w wynikach.

Czytaj więcej
1 10 11 12 13 14 15