Jak skutecznie wypromować stronę WWW po zmianie algorytmu Google
Marketing, SEO/SEM
0

Jak skutecznie wypromować stronę WWW po zmianie algorytmu Google

Internet-Marketing-Services

Każda aktualizacja algorytmu Google ma ten sam cel: zapewnienie użytkownikom możliwie najlepszych wyników wyszukiwania. Kilka miesięcy temu gruntownie „przebudowano” algorytm wyszukiwarki Google. W przypadku poprzednich aktualizacji zmianie ulegał sposób ustalania rankingu wyników wyszukiwania, natomiast w przypadku „Kolibra” całkowicie zmieniono sposób wyszukiwania danych. Nowy algorytm „nie skupia się” na pojedynczych frazach kluczowych lecz na „konkretnej informacji”.

To wszystko oznacza, że aby wypromować swoją stronę internetową po ostatnich zmianach w wyszukiwarce Google należy przyjąć nową strategię marketingową.

Poniżej krótko opiszę 3 sposoby na to aby strona WWW była na lepiej postrzegana przez Google.

Twórz unikalne i przydatne treści

Twórz unikalne i przydatne treściTworzenie treści, która jest przydatna dla użytkowników zawsze było ważnym czynnikiem marketingu internetowego. Po wprowadzeniu „Kolibra”, czynnik ten stał się jeszcze bardziej znaczący. Google koncentruje się na treści, która odpowiada na pytania zadane przez użytkowników. Treść, która koncentruje się na czymś bardzo konkretnym (długi ogon) i odpowiada na pytanie, które zadał użytkownik może być przedstawiona wyżej w wynikach wyszukiwania niż treść, która tylko w sposób fragmentaryczny odpowiada na pytanie użytkownika.

Optymalizuj witryny pod urządzenia mobilne

Optymalizuj witryny pod urządzenia mobilneRynek urządzeń mobilnych ciągle rośnie. W związku z tym coraz więcej ludzi korzysta z wyszukiwarek internetowych na tego typu urządzeniach. Google chcąc zapewnić jeszcze lepsze wyniki wyszukiwań mobilnych promuje strony, które są zoptymalizowane i przystosowane do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Mając na uwadze ten fakt optymalizacja strony internetowej pod kątem urządzeń mobilnych to nie opcja, w chwili obecnej to wręcz konieczność. Dlatego jeśli nie posiadasz strony WWW, która jest przystosowana do wyświetlania na smart fonach czy tabletach to najwyższy czas to zmienić.

Bądź aktywny na platformach społecznościowych

Bądź aktywny na platformach społecznościowychPrzez lata przedmiotem dyskusji było to, czy Google wykorzystuje treści w serwisach społecznościowych jako czynnik oceny. „Koliber” jest w stanie lepiej przetwarzać treści w portalach społecznościowych, co oznacza, że portale te nie powinny być ignorowane przez właścicieli stron internetowych. Wraz z rozwojem mediów społecznościowych każdy może podzielić się przydatną treścią na swoich profilach. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na wielu platformach społecznościowych jest integralną częścią marketingu internetowego. Platformy społecznościowe w znaczący sposób pomagają budować markę przedsiębiorstwa i pozwalają w szybki sposób dotrzeć do potencjalnych klientów.

Podsumowanie

Po wprowadzeniu „Kolibra” należy zmienić strategię promocji firmy w Internecie. Przede wszystkim należy zadbać o to aby użytkownikom i potencjalnym klientom dostarczać wysokiej jakości treści. Dodatkowo bardzo ważnym elementem stała się optymalizacja treści dla użytkowników smartfonów, tabletów i innych urządzeń mobilnych. Jeśli „na własnej skórze” odczuliście działanie „Kolibra” napiszcie o tym w komentarzach.

Zdjęcie: [1] [2]

Kamil Niewczas
Webdesigner, webdeveloper, pasjonat IT i nowoczesnych technologii. Moja przygoda z komputerami zaczęła w 1994 roku kiedy to stałem się szczęśliwym posiadaczem Amigi 1200. Interesuję się wszystkim co jest związane z tworzeniem stron www i szeroko pojętym marketingiem internetowym. Mogę zaoferować praktyczną wiedzę i usługi z zakresu tworzenia stron internetowych ludziom, którzy chcą zaistnieć w sieci, bądź odświeżyć obecną witrynę, ale nie wiedzą jak się za to zabrać. Mieszkam w Kielcach (województwo świętokrzyskie) jednak obszar mojej działalności jest właściwie nieograniczony. Jako SIPLEX Studio z powodzeniem obsługujemy klientów z całego kraju.
Podobne posty
Jak skutecznie wypromować stronę WWW po zmianie algorytmu Google
Pozycjonowanie stron www – podstawy optymalizacji w 2016
Klikanie w linki to zarabianie?
Jak skutecznie wypromować stronę WWW po zmianie algorytmu Google
TOP 10 najpopularniejszych wpisów na naszym blogu w 2016 roku

Zostaw komentarz

Twój Komentarz*

Twoje Imię*
Twoja strona

Call Now Button
Przeczytaj poprzedni wpis:
Jak zaplanować działania SEO w małej firmie?

W dzisiejszych czasach ponad 70 procent klientów rozpoczyna poszukiwania produktu lub usługi przy pomocy wyszukiwarki internetowej, dlatego też prowadząc firmę...

Zamknij