Jak zaplanować działania SEO w małej firmie?
SEO/SEM
0

Jak zaplanować działania SEO w małej firmie?

google seo

W dzisiejszych czasach ponad 70 procent klientów rozpoczyna poszukiwania produktu lub usługi przy pomocy wyszukiwarki internetowej, dlatego też prowadząc firmę zawsze należy pamiętać o promocji w Internecie. Jeśli chcemy rozpocząć promocję firmy w Internecie, musimy przyjąć strategię, która pozwoli na uzyskanie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania.

Działania SEO (Search Engine Optimization – optymalizacja strony dla wyszukiwarek internetowych) mogą generować tysiące dodatkowych odwiedzin i dzięki temu większą liczba potencjalnych klientów może znaleźć w Internecie Twój produkt lub usługę.

Poniżej przedstawię kilka prostych kroków, które pomogą w optymalizacji firmowej strony internetowej.

Wybierz Słowa kluczowe

Szukaj słów kluczowych, które są istotne dla firmy. Słowa kluczowe powinny przedstawiać wizerunek Twoich produktów lub usług. Należy też pamiętać o tym, że uzyskanie wysokich pozycji na niektóre słowa kluczowe może być bardzo trudne ze względu na dużą konkurencję.

Dobrym pomysłem jest dobór unikalnych fraz z tzw. „długiego ogona”. Ze względu na to, że tego typu frazy są raczej unikalne istnieje duża szansa na to aby uzyskać wysokie pozycje w wyszukiwarce na tego typu słowa kluczowe. Duża liczba dobrze wypozycjonowanych fraz z „długiego ogona” znacząco zwiększy ruch na Twojej stronie internetowej.

Optymalizuj treści

Regularnie optymalizuj treści na swojej stronie internetowej. Po tym jak wybierzesz odpowiednie słowa kluczowe musisz zoptymalizować treść swojej witryny. Optymalizacja treści to nie nasycenie strony 1000 razy tymi samymi słowami kluczowymi. Po prostu pamiętajmy o tym, aby słowa kluczowe znajdowały się w tytule, treści strony i meta tagach.

Korzystaj z serwisów społecznościowych

Dobrym sposobem na uzyskanie lepszej pozycji w wyszukiwarkach internetowych jest obecność w serwisach społecznościowych. Kontaktuj się ze swoimi klientami poprzez Facebooka, Goldenline-a, LinkedIn i Google+. Wyszukiwarki coraz częściej „doceniają” treści udostępniane na platformach społecznościowych, dlatego warto z tych platform korzystać.

Analizuj wyniki swojej pracy

Najważniejszym krokiem jest ocena strategii SEO poprzez analizę wyników wyszukiwania stron (Google). Sprawdzaj pozycję swojej strony internetowej w wynikach wyszukiwarki i współczynnik konwersji. Czasem jest tak, że pewne frazy kluczowe są popularne, ale współczynnik konwersji z tych fraz kluczowych jest bardzo mały. Jeśli tak się dzieje, to lepiej skoncentrować swoje wysiłki na promowaniu słów kluczowych z wysokim współczynnikiem konwersji.

Zdjęcie: [1]

Kamil Niewczas
Webdesigner, webdeveloper, pasjonat IT i nowoczesnych technologii. Moja przygoda z komputerami zaczęła w 1994 roku kiedy to stałem się szczęśliwym posiadaczem Amigi 1200. Interesuję się wszystkim co jest związane z tworzeniem stron www i szeroko pojętym marketingiem internetowym. Mogę zaoferować praktyczną wiedzę i usługi z zakresu tworzenia stron internetowych ludziom, którzy chcą zaistnieć w sieci, bądź odświeżyć obecną witrynę, ale nie wiedzą jak się za to zabrać. Mieszkam w Kielcach (województwo świętokrzyskie) jednak obszar mojej działalności jest właściwie nieograniczony. Jako SIPLEX Studio z powodzeniem obsługujemy klientów z całego kraju.
Podobne posty
Jak zaplanować działania SEO w małej firmie?
Wyszukiwanie głosowe a pozycjonowanie
Jak zaplanować działania SEO w małej firmie?
Pozycjonowanie stron www – linkowanie wewnętrzne
Pozycjonowanie sklepów internetowych
Pozycjonowanie sklepów internetowych w 2017

Zostaw komentarz

Twój Komentarz*

Twoje Imię*
Twoja strona

Call Now Button
Przeczytaj poprzedni wpis:
Najczęstsze błędy popełniane przez małe firmy w Internecie

Wiele nowych firm, które zaczynają promować się w Internecie popełnia proste błędy, które sprawiają, że dana firma wygląda w oczach...

Zamknij