marketing-internetowy
Marketing
0

Marketing internetowy

Większość działań promocyjnych, które podejmują firmy, niezależnie od swojej wielkości prowadzona jest w Internecie. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest chęć dotarcia do masowego odbiorcy przy jednoczesnej trosce o zminimalizowanie kosztów finansowych.

Marketing internetowy wciąć odznacza się bowiem największą skutecznością, jeśli weźmie się uwagę pieniądze, jakie należy zainwestować, aby zaistnieć w tym medium. Część osób uważa, iż palma pierwszeństwa nadal należy do telewizji, jednak wielu specjalistów polemizuje z tym faktem.

Działania internetowe pozwalają na lepsze dotarcie do konkretnej grupy docelowej, co w przypadku przekazu telewizyjnego jest wątpliwe. Osoby zainteresowane daną tematyką, choć mają dostęp do kanałów tematycznych częściej szukają informacji w sieci, gdyż to w niej mogą dowolnie kształtować swoje preferencje. Doskonałym przykładem, może być sukces jaki osiągnęły profile firm na portalach społecznościowych. To głównie one kształtują obecnie pozycją marki w świadomości klientów, zwłaszcza tych przyzwyczajonych już do codziennego korzystania z Internetu.

Marketing internetowy
Podobne posty
Dlaczego warto aktualizować stare strony internetowe
Jak promować biznes w sieci?
google adwords
Jak efektywnie promować firmę z Google Adwords

Zostaw komentarz

Twój Komentarz*

Twoje Imię*
Twoja strona

Przeczytaj poprzedni wpis:
Marka

Wiele jest ludzi uważających, że jakaś marka jest najlepsza na świecie i co by nie zrobiła będzie to doskonałe arcydzieło....

Zamknij