Marketing
0

Co zrobić aby profile w mediach społecznościowych generowały wartościowy ruch na Twojej stronie WWW

Celem większości firm działających w ramach mediów społecznościowych jest przekształcenie ruchu pozyskanego z serwisów społecznościowych na konwersje. Aby to zrobić, należy wykorzystać każdą możliwą okazję na przekierowanie ruchu z portalu społecznościowego do Twojej strony internetowej.

Poniżej przedstawię zestawienie kilku najpopularniejszych portali społecznych, na których najprawdopodobniej masz już profil i napiszę co zrobić aby ten profil był czymś więcej niż tylko cotygodniową aktualizacją statusu.

Facebook

Jeśli chcesz skierować ruch ze profilu na Facebooku na swoją stronę internetową, to dobrym sposobem na to jest dodanie linka do swojej strony WWW do krótkiego opisu swojej firmy, który jest wyświetlany pod zdjęciem profilowym. Firmy działające lokalnie mogą dodać w opisie swoje dane kontaktowe i adresowe. Ten prosty zabieg pewnością zwiększy ilość konwersji (konwersją może być np. telefon do firmy lub zakupy w sklepie stacjonarnym).

Twitter

W profilu na Twitterze istnieją dwa obszary, gdzie możesz dodawać linki do swojej witryny. Pierwszym z nich jest oczywiście strona. Drugi bardzo ważny obszar gdzie należałoby dodać odnośniki do swojej strony internetowej to 160-znakowa biografia. Dodanie linków w biografii jest bardzo ważne z kilku powodów:

1. Po pierwsze: opis zawarty w biografii, to jedyne informacje jakie wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na Twitterze.
2. Link do Twojej biografii, to jedyny link, który może pojawić się w wielu profilach internetowych na Twiterze w całym internecie.

W ten sposób, możesz zwiększyć ilość backlinków prowadzących do Twojej strony WWW !

Google+

Dużą zaletą profili w Google+ jest to, że, w przeciwieństwie do serwisów społecznościowych, Google umożliwia dodanie wielu linków w opisie swojego profilu. Warto pamiętać o tym aby nie przesadzać z ilością zamieszczonych linków i aby zamieszczone linki były wartościowe. Istnieje wtedy duża szansa na zwiększenie ilości konwersji.

Jeśli znacie inne serwisy społecznościowe, które mogą wygenerować wartościowy ruch na stronie internetowej to piszcie o tym w komentarzach.

Zdjęcie: www.bestsocialmediamanager.com

Kamil Niewczas
Webdesigner, webdeveloper, pasjonat IT i nowoczesnych technologii. Moja przygoda z komputerami zaczęła w 1994 roku kiedy to stałem się szczęśliwym posiadaczem Amigi 1200. Interesuję się wszystkim co jest związane z tworzeniem stron www i szeroko pojętym marketingiem internetowym. Mogę zaoferować praktyczną wiedzę i usługi z zakresu tworzenia stron internetowych ludziom, którzy chcą zaistnieć w sieci, bądź odświeżyć obecną witrynę, ale nie wiedzą jak się za to zabrać. Mieszkam w Kielcach (województwo świętokrzyskie) jednak obszar mojej działalności jest właściwie nieograniczony. Jako SIPLEX Studio z powodzeniem obsługujemy klientów z całego kraju.
Podobne posty
Promocja w sieci a strategia przedsiębiorstwa
Marka
Pozycjonowanie lokalne – strategie dla małych firm

Zostaw komentarz

Twój Komentarz*

Twoje Imię*
Twoja strona

Przeczytaj poprzedni wpis:
Koszt założenia domeny

Dla początkującego biznesmena istotne są początkowe koszty założenia i prowadzenia działalności, które trzeba ująć w biznes planie i przekalkulować czy...

Zamknij