Pozycjonowanie – lista trendów na które należy się przygotować w 2019 roku
Pozycjonowanie – lista trendów na które należy się przygotować w 2019 roku
Marketing, SEO/SEM
0

Pozycjonowanie – lista trendów na które należy się przygotować w 2019 roku

Jakie strategie i taktyki SEO będą działały w 2019 roku? Które z nich pomogą Ci dominować w organicznych wynikach wyszukiwania i zarabiać więcej na Twojej stronie www? Poniżej przedstawię kilka ważnych trendów, na które musisz przygotować się w tym roku jeśli na poważnie traktujesz pozycjonowanie i promocję swojej firmy w Internecie.

Indeksowanie stron www na urządzeniach mobilnych

Indeksowanie na urządzeniach przenośnych oznacza, że ​​Google używa mobilnej wersji strony internetowej do indeksowania i klasyfikacji. Od marca 2018 r. Google rozpoczął proces migracji witryn do indeksu mobilnego. Sytuacja w tej chwili wygląda tak, że nadal istnieje jeden indeks z wersją mobilną i stacjonarną. Jednak do budowania rankingu w wyszukiwarce ​​Google będzie używać mobilnych wersji witryn.

Pozycjonowanie – lista trendów na które należy się przygotować w 2019 roku

Wyszukiwanie głosowe

Chociaż przejście od standardowej obsługi do wyszukiwarek internetowych na rozmowy z urządzeniami cyfrowymi nie nastąpi z dnia na dzień to proces już się rozpoczął. Wkrótce mechanizm wyszukiwania głosowego będzie miał znaczący wpływ na pozycjonowanie, ponieważ mówienie i pisanie to zupełnie inne sposoby wyszukiwania informacji.

ComScore przewiduje, że do 2020 r. Ponad połowa wyszukiwań będzie odbywać się za pomocą głosu. Inne raporty wskazują 30%, czyli liczbę wystarczająco dużą, aby spowodować duże zmiany w strategiach SEO. Uzyskanie informacji z wyszukiwarek nie będzie już ograniczone do wpisywania naszych zapytań w przeglądarki i wybrania jednego z najlepszych wyników. Mechanizm wyszukiwania głosowego opisałem bardziej szczegółowo we wpisie: Wyszukiwanie głosowe a pozycjonowanie.

Wzrost znaczenia treści wideo

Popularność filmów online rośnie, podobnie jak ich znaczenie w zakresie technik optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Zasady są tu proste: im bardziej wciągające są filmy, tym dłużej użytkownicy pozostają w Twojej witrynie. To z kolei pomaga Ci w uzyskaniu wyższej pozycji w wyszukiwarce Google. Marka jako czynnik rankingowy Google wykorzystuje wzmianki o markach internetowych w swoich algorytmach. Dzięki rozpoznaniu wzmianek o danej marce, wyszukiwarka dowiaduje się, że Twoja marka jest bytem. Dzięki dalszej analizie Google uzyskuje lepszy obraz Twojej działalności. Po drugie, liczy się kontekst wzmianek o marce, reputacja i zaufanie do danej marki. Na przykład w wytycznych dotyczących jakości wyszukiwania pada stwierdzenie, że reputacja firmy ma znaczenie przy budowaniu rankingu wyszukiwarki.

Podsumowanie

Weź głęboki oddech i przeanalizuj raz jeszcze ten wpis. Określ swoje cele i sposób, w jaki chcesz je osiągnąć, zgodnie z najnowszymi trendami optymalizacji pod kątem pozycjonowania i wyszukiwarek internetowych. Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz strony www zoptymalizowanej pod kątem wyszukiwarek zgodnie z najnowszymi standardami zapraszamy do kontaktu z nami.

Kamil Niewczas
Webdesigner, webdeveloper, pasjonat IT i nowoczesnych technologii. Moja przygoda z komputerami zaczęła w 1994 roku kiedy to stałem się szczęśliwym posiadaczem Amigi 1200. Interesuję się wszystkim co jest związane z tworzeniem stron www i szeroko pojętym marketingiem internetowym. Mogę zaoferować praktyczną wiedzę i usługi z zakresu tworzenia stron internetowych ludziom, którzy chcą zaistnieć w sieci, bądź odświeżyć obecną witrynę, ale nie wiedzą jak się za to zabrać. Mieszkam w Kielcach (województwo świętokrzyskie) jednak obszar mojej działalności jest właściwie nieograniczony. Jako SIPLEX Studio z powodzeniem obsługujemy klientów z całego kraju.
Podobne posty
Funkcje reklamy internetowej
Pozycjonowanie – lista trendów na które należy się przygotować w 2019 roku
SEO czy reklamy PPC – co wybrać?
Pozycjonowanie – lista trendów na które należy się przygotować w 2019 roku
Przyszłość pozycjonowania i reklamy internetowej

Zostaw komentarz

Twój Komentarz*

Twoje Imię*
Twoja strona

Call Now Button
Przeczytaj poprzedni wpis:
Strona www dla kieleckiej hurtowni hydraulicznej Gross

Strona www grosskielce.pl jest kolejnym wdrożeniem WordPressa dla kieleckiej hurtowni hydraulicznej Gross. Tym razem tematyka strony dotyczy techniki grzewczej, sanitarnej...

Zamknij