Pozycjonowanie – lista trendów na które należy się przygotować w 2019 roku
Marketing, SEO/SEM
0

Pozycjonowanie – lista trendów na które należy się przygotować w 2019 roku

Jakie strategie i taktyki SEO będą działały w 2019 roku? Które z nich pomogą Ci dominować w organicznych wynikach wyszukiwania i zarabiać więcej na Twojej stronie www? Poniżej przedstawię kilka ważnych trendów, na które musisz przygotować się w tym roku jeśli na poważnie traktujesz pozycjonowanie i promocję swojej firmy w Internecie.

Indeksowanie stron www na urządzeniach mobilnych

Indeksowanie na urządzeniach przenośnych oznacza, że ​​Google używa mobilnej wersji strony internetowej do indeksowania i klasyfikacji. Od marca 2018 r. Google rozpoczął proces migracji witryn do indeksu mobilnego. Sytuacja w tej chwili wygląda tak, że nadal istnieje jeden indeks z wersją mobilną i stacjonarną. Jednak do budowania rankingu w wyszukiwarce ​​Google będzie używać mobilnych wersji witryn.

Pozycjonowanie – lista trendów na które należy się przygotować w 2019 roku

Wyszukiwanie głosowe

Chociaż przejście od standardowej obsługi do wyszukiwarek internetowych na rozmowy z urządzeniami cyfrowymi nie nastąpi z dnia na dzień to proces już się rozpoczął. Wkrótce mechanizm wyszukiwania głosowego będzie miał znaczący wpływ na pozycjonowanie, ponieważ mówienie i pisanie to zupełnie inne sposoby wyszukiwania informacji.

ComScore przewiduje, że do 2020 r. Ponad połowa wyszukiwań będzie odbywać się za pomocą głosu. Inne raporty wskazują 30%, czyli liczbę wystarczająco dużą, aby spowodować duże zmiany w strategiach SEO. Uzyskanie informacji z wyszukiwarek nie będzie już ograniczone do wpisywania naszych zapytań w przeglądarki i wybrania jednego z najlepszych wyników. Mechanizm wyszukiwania głosowego opisałem bardziej szczegółowo we wpisie: Wyszukiwanie głosowe a pozycjonowanie.

Wzrost znaczenia treści wideo

Popularność filmów online rośnie, podobnie jak ich znaczenie w zakresie technik optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Zasady są tu proste: im bardziej wciągające są filmy, tym dłużej użytkownicy pozostają w Twojej witrynie. To z kolei pomaga Ci w uzyskaniu wyższej pozycji w wyszukiwarce Google. Marka jako czynnik rankingowy Google wykorzystuje wzmianki o markach internetowych w swoich algorytmach. Dzięki rozpoznaniu wzmianek o danej marce, wyszukiwarka dowiaduje się, że Twoja marka jest bytem. Dzięki dalszej analizie Google uzyskuje lepszy obraz Twojej działalności. Po drugie, liczy się kontekst wzmianek o marce, reputacja i zaufanie do danej marki. Na przykład w wytycznych dotyczących jakości wyszukiwania pada stwierdzenie, że reputacja firmy ma znaczenie przy budowaniu rankingu wyszukiwarki.

Podsumowanie

Weź głęboki oddech i przeanalizuj raz jeszcze ten wpis. Określ swoje cele i sposób, w jaki chcesz je osiągnąć, zgodnie z najnowszymi trendami optymalizacji pod kątem pozycjonowania i wyszukiwarek internetowych. Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz strony www zoptymalizowanej pod kątem wyszukiwarek zgodnie z najnowszymi standardami zapraszamy do kontaktu z nami.

Kamil Niewczas
Webdesigner, webdeveloper, pasjonat IT i nowoczesnych technologii. Moja przygoda z komputerami zaczęła w 1994 roku kiedy to stałem się szczęśliwym posiadaczem Amigi 1200. Interesuję się wszystkim co jest związane z tworzeniem stron www i szeroko pojętym marketingiem internetowym. Mogę zaoferować praktyczną wiedzę i usługi z zakresu tworzenia stron internetowych ludziom, którzy chcą zaistnieć w sieci, bądź odświeżyć obecną witrynę, ale nie wiedzą jak się za to zabrać. Mieszkam w Kielcach (województwo świętokrzyskie) jednak obszar mojej działalności jest właściwie nieograniczony. Jako SIPLEX Studio z powodzeniem obsługujemy klientów z całego kraju.
Podobne posty
Jak zaplanować działania SEO w małej firmie?
Jak zaplanować działania SEO w małej firmie?
Promocja w sieci a strategia przedsiębiorstwa
Promocja w sieci a strategia przedsiębiorstwa
Pozycjonowanie – Jak zgłosić stronę do wyszukiwarek i katalogów?
Pozycjonowanie – Jak zgłosić stronę do wyszukiwarek i katalogów?

Zostaw komentarz

Twój Komentarz*

Twoje Imię*
Twoja strona

Call Now Button
Przeczytaj poprzedni wpis:
Strona www dla kieleckiej hurtowni hydraulicznej Gross
Strona www dla kieleckiej hurtowni hydraulicznej Gross

Strona www grosskielce.pl jest kolejnym wdrożeniem WordPressa dla kieleckiej hurtowni hydraulicznej Gross. Tym razem tematyka strony dotyczy techniki grzewczej, sanitarnej...

Zamknij